Рекламна агенція та виробник реклами у Львові "Brand Art" (Бренд Арт) Львів виготовляє вивіски любої складності та розміру під замовлення. Вивіска ( касетон, лайтбокс, світлові букви, світловий короб) - це виріб з спеціальних пластиків ( іноді металів) з LED підсвіткою в середині конструкції. Вивіски, як і більшість зовнішньо реклами у Львові, використовується для приваблення потенційних клієнтів до торгівельних точок, магазинів чи іншого виду бізнесу. Рекламна вивіска може бути зовнішня ( на вулиці) та внутрішня ( в середині приміщення чи торгівельному залі). Іноді для монтажу вивіски виготовляються спеціальні дахові конструкції, як на гіпермаркетах.

Наша рекламна компанія виготовляє вивіски будь якого розміру чи форми, наші спеціалісти дизайнери завжди готові втілити Ваші ідеї в проект вивіски. Ціни на вивіски у Львові можна дізнатися у менеджера компанії "Бренд Арт" за телефонами вказаними в розділі "Контакти". Наша компанія має гнучну цінову політику тому ми завждит готові розглянути зустрічні цінові пропозиції на вивіски у Львові.

На нашому сайті в розділі "фото робіт" можна ознайомитися з деякими вивісками, які ми виготовили у Львові.

Для багатьох маркетологів, дизайнерів та  рекламщиків є таємницею, як саме їх ідеї з макету на персональному комп'ютері  перетворюються в об'ємні літери, символи чи лайтбокси. Цей процес можна побачити лише в майстернях виробників рекламної продукції.  «Brand Art» (Бренд Арт) успішна компанія - виробник реклами з власними потужностями у містах Львові та Херсоні, готова привідкрити таємницю процесу виготовлення об'ємної реклами (вивісок).

Тож по етапах:

1. Насамперед майстер компанії «Brand Art»(Бренд Арт) виїзджає на заміри безпосередньо на об'єкт. При цьому оцінюється складності та можливості монтажу рекламного об’єкту. Згідно замірів та вказівок замірника у майбутньому дизайнер розробить зовнішній вигляд, наприклад, вивіски. Тут потрібно звернути увагу на такі основні чинники:

 

 

 

Виготовлення вивіски (лайтбокса та об'ємних літер) у Львові. Вивіска - двигун торгівлі.

а). матеріал фасаду - це важливо для визначення засобів кріплення та їх кількості для надійного монтажу реклами. Дуже часто на сучасних будовах використровується утеплювач в вигляді мінеральної вати чи пінопласту і це може створити проблеми на етапі монтажу вивіски, особливо, якщо утеплювач має товщину 10см та більше. Утеплювач часто є пористим та м'яким матеріалом тому не дає надійної фіксації кріпленням. Тому потрібно заздалегідь це врахувати та монтувати вивіску на таким чином, щоб кріплення, утримували рекламний об’єкт на віддалені, рівному товщині утеплювача, від твердої частини стіни, при цьому були б нерухомі у вертикальній та горизонтальній площині.

Також зустрічаються проблеми і з "твердими" матеріалами стін, адже зараз в будівнитстві розповсюджені такі матеріали, як газобетон, пористий керамоблок тощо, які є також не дуже міцними матеріалами, і виявляються не здатними витримати навіть солідний дюбель, який дає навантаження на обмежену площу стінового покриття ( простими словами кріплення просто вивалюються з стіни і часто разом з її шматками). Для таких випадків є спеціальні засоби кріплення, наприклад на хімічній основі як  "Дюбель для газобетону". Наші спеціалісти  завжди намагаються знайти компроміс між кількістю отворів в стіні, та надійністю монтажу рекламного об’єкту. Адже власники приміщення не в захваті від зайвих пошкоджень фасаду.

б). Доступ до джерела струму ( у випадку коли вивіска світлова) - тут потрібно визначитися встановлюватиметься зовнішній блок живлення ( захищений від вологи ) чи внутрішній для приміщень ( відкритого типу). Це важливо адже ціна на них відрізняється в два та більше разів. Часто недобросовісні виробники реклами встановлюють внутрішні блоки живлення ( для приміщень) на вулицю, навіть не потурбувавшись про виготовлення водонепроникного корпусу - це призводить до гарантованих несправностей.

1. Зовнішній блок. 2.Зовнішній блок в алюмінієвому корпусі з пасивним охолодженням. 3,4 Внутрішні блоки живлення для приміщень.

2. Після погодження з замовником дизайну та матеріалів майбутньої вивіски починається найбільш цікавий етап - процес виготовлення вивіски. Спочатку фасадна частина лайтбоксу, або літери вирізається на лазері чи на фрезерному станку в залежності від матеріалів, що використовуються (акрил, ПВХ, композит, дерево, металл) згідно векторного макету.

Далі вирізаються полоси для бокової частини вивіски, це може бути ПВХ ( найчастіше), акрил, композит, метал та інші.  Товщина борту (боковини) має значення, адже це не тільки впливає на візуальне сприйняття об'єму,  а й на світлові характеристики виробу.

 

До прикладу, якщо розмістити стандартну світлодіодну стрічку позаду пластини з молочного акрилу то можна побачити суттєву різницю між яскравістю світіння пластини на відстані 5 см та 10 см, це потрібно враховувати і використовувати більше світлодіодів для виробів з більшою товщиною борту літери.

 

На фото приклад розсіювання світла від LED стрічки.

Секрет виготовлення об'ємної літери чи виготовлення лайтбоксу з пласких елементів полягає в тому, щоб приклеїти полосу заготовлену під боковину строго перпендикулярно до лицевої частини виробу та по її контуру.  Таким чином ми отримуємо практично повноцінну фігуру але поки без задньої частини. Склеювання літер чи боксів проходить в 2 етапи, спочатку за допомогою клея, що швидко сохне (практично миттєво) а потім більш міцними клеями. Миттєві - це спеціальні клея, які можна придбати у спеціалізованих постачальників. Такий клей використовується для миттєвої фіксації боковини на фасад символу і дозволяє вигинати складні форми по контуру букви. Цей процес насправді є досить складним, бо клей дуже сильно розтікається і залишає на акрилі білі розводи та плями, які неможливо потім видалити, крім того такий клей дуже летючий і токсичний, працювати з ним потрібно тільки в провітрюваних приміщеннях з витяжкою, важливо дбати про безпеку очей та шкіри.  При попаданні на пальці миттєво склеює їх між собою. Склеєні таким чином пальці потім складно роз’єднати не пошкодивши шкіру.

Нажаль на швидкості склеювання позитивні якості «миттєвого» клея закінчуються. Склеєний ним виріб тримає форму, але дуже крихкий- клейове з'єднання ненадійне, монтувати такий виріб не можна. Для надання монолітної міцності виробу потрібні інші клея, які склеюють частини виробу шляхом хімічного розчинення його країв, а потім їх затвердіння. Для кожного матеріалу існує свій клей - для акрилу окремо для ПВХ окремо, причому ПВХ клей не склеює ефективно акрил до акрилу і навпаки. Якщо потрібно склеїти композині панелі, або композит до ПВХ використовують клея на основі агресивних розчинників та каучукового наповнювача, з такими клеями важко працювати, але вони дають міцне з'єднання.

Тепер потрібно дати виробу висохнути і вивітритися залишкам клею - тут важливо захистити виріб від пилу, адже якщо він попаде на рідкий клей - видалити його буде практично неможливо.

 

3. Далі йде етап шліфування вивіски. Це дуже важливий етап, адже від нього залежить чи буде вивіска чи об'ємна літера  виглядати, як кустарний виріб чи виріб виготовлений професіоналом. Всі роботи проводяться виключно вручну наждачним папером, адже тільки руками можна відчути момент коли поверхня стає ідеально гладкою і зникає межа між контуром лицевої частини виробу і торцевої.

4. Надання виробу кольору та барв - тут варіантів маса. Є можливість виготовлення вивісок з кольорового акрилу, або композиту чи використання молочого чи прозорого акрилу на, який клеїться спеціальна світлорозсіююча плівка ( на боковинки використовують непрозорі плівки). На світлових боксах часто використовується друк на білій плівці, або порізана на плоттері кольорова плівка виклеєна слоями. Від проекту макету та від рекламного бюджету залежить, який варіант більше підходить. Важливо звертати увагу на виробника плівки - це суттєво впливає на якість виробу, а саме на термін придатності покриття. Неякісні плівки розтрізкуються, відклеюються та втрачають колір під впливом ультрафіолету. Компанія Бренд Арт виготовляє вивіски лише з використанням якісних плівок, для досягнення максимального візуального ефекту та довготривалого використання виробу. Після обклейки виробу він повинен пройти термообробку для кращого склеювання з поверхнею, без цієї процедури плівка належно не триматиметься в місцях згинів та на краях. Є і менш традиційні методи забарвлення вивісок - це фарби, але тут є своє особливості: фарбувати можна літери чи бокси несвітлові, поверхня виробу повинна бути ідеально відшліфована і все одно досягти рівномірного кольору практично неможливо, потрібно фарбувати тільки компрессорним пульвелізатором інакше досягти якісного результату не вийде. Зате у фарби є свій плюс, це значно нижча ціна ніж використання плівок. Цей варіант оптимальний для великих літер, наприклад на дахових конструкціях багатоповерхівок.

5. Тепер настала черга виготовлення задньої частини ( кришки). Умовно можна поділити на 3 типи.

а. Стандартна кришка.

б. Контражур.

в.Комбінований.

Ми не будемо розказувати всі секрети і ускладнювати сприйняття статті заглиблюючись в складні технічні моменти тому для загального розуміння конструкції опишемо лише стандартний варіант, а інші просто зобразимо на фото готових робіт.

Отже задня частина найчастіше виготовляється з ПВХ. Вона повинна точно відповідати лицевій частині по формі і на них теж клеються борта, але в них інше призначення. Роль бортиків у задньої частини це скріплення між собою фасадної та задньої частини об’ємного символу з можливістю їх подальшого легкого та швидкого роз’єднання, тому він клеїться не по самому контуру, а з відступом на товщину матеріалу борта основної (лицевої) частини букви. Таким чином кришка дуже щільно вставляється в букву чи лайтбокс і захищає її від попадання всередину бруду чи вологи. Друга функція задньої частини букви - це монтажна площа для світлоносія, це може бути люмінісцентна лампа, або сучасна світлодіодна стрічка чи світлодіодні модулі. Наша компанія Brand Art (Бренд Арт) виробник реклами у Львові використовує здебільшого світлодіодні стрічки, адже вони надійні, легкі, економні і головне безпечні, адже живляться від напруги у 12w і не здатні завдати шкоди людині навіть, якщо доторкнутися до оголених контактів. В продажу є величезний вибір світлодіодних стрічок і вони відрізняються за якістю. Ми рекомендуємо не ставити в вивіску стрічки невизначеного виробника, такі стрічки дешеві, але нажаль надто неякісні, часто такі стрічки повністю, або частково перестають працювати вже на протязі декількох тижнів. Краще за все купувати стрічки у авторизованих дилерів з гарантією та відповідною репутацією. Спеціалісти компанії  виробника вивісок Brand Art (Бренд Арт) наголошують на важливості дотримання таких правил для досягнення максимальної якості вивіски:

- Пайка стрічки повинна бути такою, щоб послідовно з'єднувати між собою не більше 1 м світло діодів, інакше є ризик перегріву та вигорання мідних контактних шин стрічки

- стрічки потрібно обов'язково обробляти спеціальними захисними речовинами від вологи інакше є ризик виникнення коротких замикань, або обриву контакту через окислення мідної шини стрічки.

- на стрічку потрібно подавати напругу не більше передбаченої виробником, а краще на 1 -2 В менше ( іноді виробники реклами піднімають напругу вище вказаної в технічних характеристиках, щоб стрічка світилася яскравіше, але це призводить до дуже швидкого виходу з ладу такої стрічки)

 

6. Кінцевий етап виготовлення вивісок у Львові це виготовлення металоконструкції чи кронштейну (при потребі). Іноді вивіска монтується прямо на фасад, але кожен її елемент потрібно чимось закріпити на стіні, таким чином зовнішню стіну будівлі можна перетворити в решето. Але і такий спосіб кріплення ефективний, якщо вивіска монтується на заздалегідь передбачену для цього поверхню. В більшості випадків доцільно виготовити металеву конструкцію за допомогою електродугової зварки - таку послугу надає і компанія БрендАрт. Спеціалісти компанії проектують металоконструкцію на програмному забезпеченні, враховуючи естетичні якості та навантаження на всі елементи металоконструкції та кріплення.

 Важливо дотриматися декількох правил при виготовленні металоконструкції:

- вона повинна ідеально відповідати проекту, інакше вивіска може не "сісти" на своє місце

- конструкція повинна бути якісно поґрунтованою та пофарбованою інакше буде іржавіти, що значно зіпсує вигляд вивіски.

 

7. Останній етап - монтаж. Тут все просто, спеціалісти рекламної фірми Брендарт вже зробили до цього етапу максимум, що б монтаж потребував мінімум зусиль. Бригада прибуває в обумовлений час до замовника з усім потрібним інструментом і навіть, при потребі, із своїм генератором. Декілька годин і Ваш бізнес буде сяяти новою перлиною - якісною вивіскою по Вашому унікальному проекту!